Kaip gyvena Mazda?

Ačiū, neblogai 😉
Kaip žinia tai pirmasis mano automobilis, todėl viską kas man nauja sužinau tik tada kai kasnors nutinka. Pradėsim nuo to, kad visą žiemą važinėjau su tuščiu antifrizo bakeliu … taip, baisu. Bet turiu pasiteisinimą – aš to nežinojau !! 😀 Kitas išbandymas teko varikliui. “Truputuka” be tepalų važinėjau. Pažiūrėjus iš gerosios pusės, dar nebuvo neivieno fizinio kontakto su kitu kietu objektu (su mano žinia).

Pirmas nemalonus įvikis nutiko už kelių savaičių po pirkimo. Palikau automobilį kieme, ateinu išryto .. daužtas galinis keleivio sparnas.. pyktis liejosi per kraštus.. apie raštelį su atsiprašimu ir telefono numeriu galima tik pasvajoti. Juk mes tikri Lietuviai. Dabar vaizdas toks:

Į servisą dar nebuvo nuvažiavus. Viskas kas daryta, tai daryta mano rankomis. Po pirkimo labiausiai į akis/ausis krito išdužęs keleivio pusės priekinis posūkis ir kiaura gofra. Posūkis mirksėjo (dažniausiai) todėl, kas norėdavo visada matydavo, kad rodau posūkį. O va kiauros gofros dėka aiškiai girdėjosi plerpimas. Jei apsūkos pakildavo 2500rpm tai jau nelabai kas 🙂 Todėl atsiradus pirmai progai buvo pakeistas posūkis ir ta pačia progą pakeistos laidų sujungimo kaladėlės, kurios, kaip pasirodo buvo jau praktiškai supuve ir klausimas kaip ten išviso jos laikė. Dar radau ir nutrūkusių laidų.. todėl po šio mažo remonto pradėjo šviesti ir priekiniai gabaritai 😉

Iš paskutinės foto matosi, sode, iš senų pabėgių ir kelių plytų, padaryta pakyla, kurios pagalba buvo pakeista gofra. Visai užmiršau ir nenusipirkau tarpinės, todėl ją teko padaryti iš paronito. Servise keitimas turėjo kainuoti virš 100Lt:

Dar sugalvojau palangę pasikeisti, nes buvusi atrodė nelabai kaip. Galvojau darysiu visiškai naują, bet nuardžius visokius dankčius (kažkada ten buvo sudėtos kolonėlės kurios vėliau buvo išimtos, o skylės uždengtos) nusprendžiau atgaivinti senają. Darbų eiga. Trumpai: viską nuardžiau, dėjau rėmelį sustiprinimui, iš apačios dar lakštas fanieros. Dabar ji vizualiai nesiskiria nuo originalios, plius yra žymiai stipresnė (orginalioji labai trali ir pas daugeli ji yra sulūžus):

Susitvarkiau bagažidės dangtį, dabar jis visai nekrebžda, seniau važiuojant nuo betkokio auto sukrutėjimo girdėdavosi bagažinės dangčio gumų trynimosi garsas, kuris truputi iš proto varė.

Ateities planai tvarkyti tą nelemtą galinį sparna ir banperį. Priekinio bamperio keitimas. Dar manau reikėtu pakeisti variklio dangtelio tarpinę, nes truputi sunkiasi tepalas. Taippat tepalas sunkaisi dar per žone esančia tarpine.. nežinau tik kaip vadinas. Kolegos iš mx-3 klubo jau nupasakojo kaip tai padaryti, tai manau padirbėsiu ir susitvarkysiu.

Kiekvieną antradienį, 19:00 ant akropolio stogo (ketvirtas stovėjimo aikštelės aukštas) renkasi mx-3 klubo nariai, draugai, mx’ų savininkai ir jiems prijaučiantys. Susirinke pabendraujam sugalvojam nuvažiuoti kurnors šašlyką/dešrelę išsikepti ar kokią kitą pramogą. Keletas foto iš paskutinių susitikimų:

Klubo interneto svetainė: http://www.mx-3.lt/

Leave a Comment

  Wordpress Theme Protected By Wp Spam Blocker

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close