Dar vienas savaitgalis kuičiantis prie mašinos. Šį karta atraminės amortizatoriaus gumos keitimas, bamperio paskutiniai štrichai ir oro filtro keitimas.
Su amortizatoriaus atrama vaizdelis buvo jau nekoks. Guma buvo nutrūkus visiškai, todėl pakėlus auto amortizatorius išeidavo iš savo vietos ir ratas laikydavosi tik ant apačioje esančių traukių. Makalavosi į visas keturias puses. Aišku mašinai esant nepakeltai, viskas tvarkoje. Ratas standžiai laikėsi savo vietoje.
Vaizdas kol mašina nepakelta, pakėlus ir pakėlus iš apačios:
Atrodė, kad automobilio pakaba bus kažkas nesuvokiamo ir sunkaus, bet pasirodo ten viskas paprasta ir dažniausiai aišku iškarto pažiūrėjus. Atsukau du varštus, atkabinau stabdžių žarnelę ir išsiimė visas amortizatorius su lėkštėmis ir spyruoklę tarpjų. Su spyruoklės suspaudėjai suspaudžiam spyruoklę, atsukame viršuje esantį varžtą kuris laiko atramą, uždedame naują atramą užsukame varžtą, viską kišame atgal į vietą ir… tvarka. Nuotraukos:
Apie oro filtro keitimą nelabai ir yra ką rašyti. Atsukam du varštus, atkabinam dvi kabes, atidarom dėžę, pakeičiam filtrą, viską uždarom. Slirtumas tarp naujojo ir senojo:
Na ir paskutinis pasikrapštymas įvykęs šį savaitgalį tai buvo paskutinis štrichas galiniame bamperyje. Įdėtas galinio bamperio šoninis stikliukas. Iškarto atsirado vaizdas. Netvarkyta atrodė taip:
Dar liko palyginti priekinį vairuotojo sparną, vairuotojo durelės kirmyti pradėjo ir priekinis bamperis apibalnotas. Gal, kadanors 🙂